Tuesday, October 11, 2016

Fx Options Emir

Emir EN DIE FX MARK Alistair Cotton, hoof van korporatiewe handel in geldeenhede Direkte 9thMay dui op 'n belangrike punt in die totstandkoming van duidelikheid te Europa se buitelandse valuta mark. 'N EU-konsultasie sluit op of oor die toonbank buitelandse valuta transaksies moet ingesluit word in die Europese Regulasie Market Infrastruktuur (Emir) transaksie verslagdoening regime. Die emir het ten doel om te monitor die risiko's van die finansiële stelsel deur afgeleide instrumente wat groot kategorie van instrumente wat futures, vorentoe, ruiltransaksies en opsies en wat, as gevolg van die finansiële krisis van 2008 en die rol wat credit default swaps sluit, iets van 'n geword het finansiële bus noire in die populêre verbeelding. Die omvang sluit reeds forex afgeleides, terwyl die EU onderling vroeër MiFID gebring FX kontrakte in die definisie van finansiële instrumente. Maar die groot vraag vir diegene van ons in die forex bedryf is of die Emir sal uit te brei na suiwer korporatiewe FX verskansingstransaksies of forex termynkontrakte. Onder die emir, sedert Februarie al teenpartye tot afgeleide instrumente verhandel in die Europese Economische Ruimte is versoek om besonderhede van die transaksie, insluitende die tipe kontrak, prys, nedersetting datum, partye tot die kontrak en volwassenheid aan te meld. Van Augustus, sal dit uit te brei na kollaterale en waardasie besonderhede merk-tot-mark met die lewendige waarde van afgeleide instrumente op te spoor, eerder as om die historiese boek waarde van die oorspronklike kontrak, wat sal toelaat dat reguleerders om raak te sien instellings huidige blootstelling as, byvoorbeeld, die afgeleides het precipitously val in waarde. Die aanloop tot Augustus sal dus die vloei van data in die stelsel aan te moedig en laat die vlak van sistemiese risiko te meet voordat regulering skop in. Om die hoeveelheid inligting wat hierdie verslaggewing produseer in konteks, sit toe die Emir een handel bewaarplek bekendgestel berig 50 miljoen transaksies in die eerste week. As dit verder uitgebrei in die forex mark die wêreld se mees verhandel mark, met 'n gemiddelde omset van meer as 4 triljoen per dag dan die hoeveelheid data wat geproduseer sal iewers buite groot wees. Daar is egter beperkings met wat gedoen kan word met al hierdie inligting. Selfs as die bestudering van dit laat reguleerders om blootstelling instellings verstaan ​​nie, onthou dat dit is oop posisies, die sluiting van wat kan wees geensins eenvoudig (en reguleerders bestel handelaars om posisies hulle as te riskant is naby sekerlik verder selfs die mees koors Europhobes verbeeldingsvlugte ). In die kort termyn, dan, die doel is om weg van wat beskou word as die finansiële Wilde Weste van 'n suiwer OTC mark, waar risiko is moeilik om te meet en te beheer moeilik om te oefen beweeg, en die rigting van die meer gestandaardiseerde valuta-markte wat die regeer hou van aandele en effekte. Aan die einde het kan data versamel tussen Februarie en Augustus word gebruik om te verseker handelaars genoeg buffers van kapitaal, of om broosheid onder partye wat belichte monitor. Maar in die langer termyn, iewers in die gemoedere van politici moet die doel van 'n potensiële finansiële transaksie belasting. Daar is 'n siening binne die EU hiërargie wat baie finansiële handel het geen sosiale voordeel. Die verslag regime kon dus 'n voorspel tot so 'n belasting op transaksies wees deur toe te laat die oor-die-toonbank-mark akkuraat te meet en verstaan ​​vir die eerste keer, en tot vaststelling van die infrastruktuur wat nodig is om 'n uiteindelike belasting te hef. Wat ook al die uiteindelike doel, daar is merkbare gapings in die verslag regime. Die nuwe reëls het verskille tussen nasionale reguleerders blootgestel word of forex termynkontrakte moet beskou as afgeleide instrumente. Diegene van ons in die FX besigheid moet mooi dringende duidelikheid oor wat is 'n FX finansiële instrument en wat is 'n FX spot kontrak, aangesien verskillende lidlande doen verskillende dinge en dat daar nie 'n enkele definisie van 'n afgeleide. As 'n voorbeeld van die onsekerheid, dink jy back-to-back verskansing 'n kliënt posisie. 'N Amerikaanse handelaar wil sommige sentraal-Londen Real Estate te koop vir 'n nuwe vlagskip-winkel. Hulle moet dollars leen in die VSA om die koste te dek, maar moet betaal vir die aankoop in sterling, wat hulle by verskeie punte bloot om FX risiko's. Soos hul FX makelaar, kyk jy na hierdie verskans deur die oprigting van 'n geldeenheid ruil, effektief op soek na 'n Britse maatskappy op soek na die teenoorgestelde aan hulle hoef te leen nie, in Sterling, te befonds VSA aankope, wat gemaak moet word in dollars. Die ruil kontrak beteken dat die twee maatskappye in wese leen in hul eie geldeenhede en ruil lenings met mekaar. Dit sal egter nie-Europese maatskappye handel met mekaar in Europa moet word in ooreenstemming met die nuwe regulasies, selfs al is hul huis reguleerders kan baie verskillende idees dieselfde ambag gemaak buite Europa was. En net so, as die Emir is nie 'n wêreldwye vereiste kan dit maklik om rond te kry deur die handel buite die Europese jurisdiksie wees. So as die bogenoemde handel gemaak in Londen, moet die kontrak onder die emirs terugverwys Wat as dit is gemaak in New York en hoe moet dit immers gerapporteer word, hierdie Arent spekulatiewe transaksies. Die uiteindelike gevaar van die kontrak is teenparty dat een maatskappy die ooreenkoms nie sal eer. Maar die sistemiese risiko is om die banke uitleen aan elke maatskappy. En as die Emir is om risiko te monitor, eerder as om te reguleer afgeleides per se, wat van vooruitkontrakte Dit kan spekulatief wees en as sodanig kan hoogs aged posisies betrek. Maar hulle kan ook gebruik word vir baie meer aards redes, soos gewone mense verskansing teen blootstelling FX by die aankoop van vakansie huise. En as vooruitkontrakte is ingesluit moet word, moenie spot handel dan logies volg, aangesien hierdie kan ook gebruik word vir spekulatiewe redes, neem potensieel riskante kort posisies is duidelik dat ons 'n paar verligting nodig. Gelukkig, na 9 Mag ons sal meer oor die omvang van die emirs verslagdoening reëls en hul uitsluiting of insluiting van verskeie buitelandse valuta transaksies te leer. Die emir het 'n edele doel op die hart dra nie, maar vir nou, sal makelaars voortgaan om te sukkel in die donker. Alistair Katoen is die hoof van korporatiewe wat onder leiding Europese FX spesialiste, Geldeenhede Direct. Navigation FX Afgeleides Ons FX termynkontrakte en opsies kombineer beste praktyk OTC mark konvensies met die deursigtigheid van beursverhandelde afgeleide instrumente. Eurex stel verhandeling van FX Afgeleides en meer as 2000 produkte oor nege bateklasse op 'n enkele platform. Alle skoongemaak via Eurex Clearing en vir FX Afgeleides fisies afgelewer deur die deurlopend geskakelde vereffening (CLS) stelsel. FX termynkontrakte en opsies is nou ten volle geïntegreer in Eurex Clearing Prisma, ons-portefeulje gebaseer margining benadering. Eurex Clearing Prisma bereken gekombineerde risiko regdeur al die markte skoongemaak deur Eurex Clearing en in staat stel om kruis margining tussen produkte asook oor markte. Op 12 September 2016. Eurex uitgebrei sy genoteerde FX termynkontrakte en opsies portefeulje tot ses nuwe munt pare insluit, terwyl die algehele minimum blok handel groottes het oor al die munt pare is verminder tot verskansing geleenthede verder te verbeter. Ons nuwe aanbod Uitbreiding van ses nuwe geldeenheid pare, nou wat 7 van die G10 geldeenheid pare. Vermindering van Block Trade grootte tot 200 kontrakte vir euro / dollar en 100 kontrakte vir alle ander munt pare. Keuse van fooi geldeenheid vir FX produkte met quote munt GBP of CHF. Eurex Clearing verlaag teenparty risiko vir elke transaksie totdat nedersetting afgehandel is. Vereenvoudiging en buigsaamheid van die skoonmaak van gereedheid prosesse vir die skoonmaak van Lede kies een of meer geldeenhede te skoon te maak. Ten volle geïntegreer in Eurex Clearing Prisma, ons-portefeulje gebaseer margining benadering. Fisiese lewering van albei bene geldeenheid by verstryking deur die multi-valuta nedersetting stelsel vir deurlopend geskakelde vereffening (CLS), om risiko nedersetting te verminder. Geharmoniseerde kontrak grootte van 100,000 en tenore tot drie jaar in staat stel handelaars om doeltreffend te bestuur blootstelling langtermyn. Off-boek handel via Eurex Handel entry dienste. Hoogs mededingende transaksiekoste met geen ledegeld. Deursigtige sentrale toegang order amp om ryk data te handel besluite te fasiliteer. Kwartaallikse en maandelikse termijnen. Huidige handelsure 8: 00-22: 00 uur. SubnavigationRetail FX In die gebruik van hierdie webwerf word geag om gelees en het ingestem om die volgende terme en voorwaardes: Die volgende terme van toepassing op hierdie bepalings en voorwaardes, Privaatheidsbeleid en Disclaimer Kennis en enige of alle ooreenkomste: kliënt, jy en jou verwys na jou , die persoon toegang tot die webwerf en die aanvaarding van die Maatskappy se terme en voorwaardes. Die maatskappy, onsself Ons en die VSA, verwys na ons maatskappy. Party, partye, of ons, verwys na beide die kliënt en onsself, of óf die kliënt of onsself. Alle terme verwys na die aanbod, aanvaarding en oorweging van betaling wat nodig is om die proses van ons hulp onderneem om die kliënt in die mees geskikte manier, hetsy deur formele vergaderings van 'n vaste duur, of op enige ander wyse, vir die uitsluitlike doel van die vergadering van die kliënte se behoeftes ten opsigte van die voorsiening van die maatskappy se gestelde dienste / produkte, in ooreenstemming met en onderhewig aan, heersende Engelse reg. Enige gebruik van die bogenoemde terme of ander woorde in die enkelvoud, meervoud, hoofletters en / of hy / sy of hulle geneem as verwissel en dus as 'n verwysing na dieselfde. Ons is verbind tot die beskerming van jou privaatheid. Gemagtigde werknemers binne die maatskappy op 'n behoefte om te weet basis net enige inligting van individuele kliënte gebruik. Ons is voortdurend hersien ons stelsels en data om die beste moontlike diens aan ons kliënte te verseker. Die Parlement het spesifieke misdrywe geskep vir ongemagtigde optrede teen die rekenaar stelsels en data. Ons sal enige sodanige optrede met die oog te ondersoek om die vervolging en / of die neem van 'n siviele geding om skadevergoeding teen diegene wat verantwoordelik is herstel. Ons is geregistreer kragtens die Wet 1998 Data Protection en as sodanig, kan enige inligting met betrekking tot die kliënt en hul onderskeie kliënte Records geslaag aan derde partye. Tog is kliënt rekords beskou as vertroulik en sal dus nie bekend gemaak word nie aan enige derde party, behalwe Finansies magnate. As wetlik verplig om dit te doen om die toepaslike owerhede. Ons sal nie verkoop nie, deel, of jou persoonlike inligting te huur om 'n derde party of gebruik jou e-pos adres vir ongevraagde pos. Enige e-pos gestuur word deur hierdie maatskappy sal slegs in verband met die voorsiening van ooreengekome dienste en produkte. Disclaimer Uitsluitings en Beperkings Die inligting op hierdie webwerf word verskaf op 'n voetstoots 'basis. Om die volle omvang van die wet, die maatskappy: sluit alle voorstellings en waarborge met betrekking tot hierdie webwerf en sy inhoud of wat is of mag word deur enige affiliasies of enige ander derde party, insluitend met betrekking tot enige onakkuraathede of weglatings in hierdie webwerf en / of die Maatskappy se literatuur en sluit alle aanspreeklikheid vir skade wat voortspruit uit of in verband met jou gebruik van hierdie webwerf. Dit sluit in, maar nie beperk tot, direkte verlies, verlies van besigheid of winste (of die verlies van sodanige winste was afsienbare, ontstaan ​​in die normale gang van dinge of jy hierdie maatskappy van die moontlikheid van sulke potensiële verlies aangeraai), skade veroorsaak na jou rekenaar, rekenaarsagteware, stelsels en programme en die data daarop of enige ander regstreekse of onregstreekse, gevolglike en toevallige skade. Finansies magnate egter nie uitsluit aanspreeklikheid vir dood of persoonlike besering wat veroorsaak word deur sy nalatigheid. Bogenoemde uitsluitings en beperkings van toepassing slegs in die mate toegelaat deur die wet. Nie een van jou wetlike regte as 'n verbruiker geraak. Ons gebruik IP-adresse om tendense te analiseer, administreer die webwerf, hou gebruikers beweging en breë demografiese inligting te versamel. IP-adresse word nie gekoppel aan persoonlike inligting. Verder vir stelsels administrasie, die opsporing van gebruikspatrone en die oplos van probleme, ons webservers outomaties inteken standaard toegang tot inligting, insluitend tipe leser, toegang tye / oop pos, versoek URL, en verwysing URL. Hierdie inligting word nie gedeel met derde partye en word slegs gebruik binne hierdie maatskappy op 'n behoefte-te-weet basis. Enige individueel identifiseerbare inligting wat verband hou met hierdie data sal nooit gebruik word op enige manier anders as dié hierbo sonder jou toestemming vermeld. Soos die meeste interaktiewe webwerwe hierdie webwerf of ISP Maatskappy se gebruik koekies om ons in staat stel om gebruikers besonderhede vir elke besoek haal. Koekies gebruik word in sommige gebiede van ons webwerf om die funksies van hierdie gebied in staat stel en gemak van gebruik vir die mense besoek. Skakels na hierdie webwerf Jy mag nie 'n skakel na 'n bladsy van die webwerf te skep sonder ons vooraf skriftelike toestemming nie. As jy dit doen 'n skakel na 'n bladsy van die webwerf wat jy doen dit op jou eie risiko en die uitsluitings en beperkings wat hierbo uiteengesit is, sal van toepassing wees op die gebruik van hierdie webwerf deur 'n skakel na dit. Links van hierdie webwerf Ons moenie te monitor of die inhoud van ander party se webwerwe wat verband hou met hierdie webtuiste te hersien. Menings of materiaal wat op sulke webwerwe is nie noodwendig gedeel of onderskryf deur ons en moet nie as die uitgewer van sulke menings of materiaal beskou word. Wees asseblief bewus daarvan dat ons nie verantwoordelik vir die privaatheid praktyke of die inhoud van hierdie webwerwe. Ons moedig ons gebruikers om bewus te wees wanneer hulle ons webwerf amp te verlaat om die privaatheid stellings van hierdie plekke te lees. Jy moet die sekuriteit en betroubaarheid van enige ander webwerf verbonde aan hierdie webwerf of verkry word deur jouself hierdie webwerf, voordat u enige persoonlike inligting aan hulle te evalueer. Hierdie maatskappy sal geen verantwoordelikheid vir enige verlies of skade in watter wyse nie, hoe ookal veroorsaak, as gevolg van jou bekendmaking aan derde partye van persoonlike inligting. Kopiereg en ander relevante intellektuele eiendom bestaan ​​op alle teks met betrekking tot die Maatskappy se dienste en die volle inhoud van hierdie webwerf. Alle regte voorbehou. Alle materiaal op hierdie webwerf word beskerm deur die Verenigde State kopiereg en mag nie gereproduseer, versprei, versend, vertoon, gepubliseer of uitgesaai word sonder die skriftelike toestemming van Finansies magnate. Jy mag nie wysig of te verwyder enige handelsmerk, kopiereg of ander kennisgewing van afskrifte van die inhoud. Alle inligting op hierdie bladsy is onderhewig aan verandering. Die gebruik van hierdie webwerf aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Lees asseblief ons Privaatheidsklousule en legal inligting. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir you. Before besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Menings te Finansies magnate is dié van die individuele skrywers en nie noodwendig die mening van Fthe maatskappy of sy bestuur verteenwoordig. Finansies magnate het nie geverifieer die akkuraatheid of basis-in-feit van enige eis of verklaring deur 'n onafhanklike skrywer: foute en weglatings mag voorkom. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf, deur Finansies magnate, sy werknemers, vennote of bydraers, word as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Finansies magnate sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Geen van die partye strafbaar met die ander vir enige versuim om enige verpligting uit te voer ingevolge 'n ooreenkoms wat as gevolg van 'n gebeurtenis buite die beheer van so 'n party, insluitend maar nie beperk tot enige Wet van God, terrorisme, oorlog, politieke insypeling, opstand, oproer , burgerlike onrus, die optrede van die burgerlike of militêre gesag, opstand, aardbewing, vloed of enige ander natuurlike of mensgemaakte gebeurlikheid buite ons beheer, wat die beëindiging van 'n ooreenkoms of kontrak veroorsaak aangegaan of wat kon redelik voorsienbaar was. Enige party wat geraak word deur so 'n geval sal die ander party van dieselfde onverwyld inlig en sal alle redelike pogings gebruik om te voldoen aan die terme en voorwaardes van enige ooreenkoms hierin vervat. Mislukking van een van die partye aan te dring op streng uitvoering van 'n bepaling van hierdie of enige ander ooreenkoms of die mislukking van een van die partye tot enige reg of remedie waartoe dit, hy of hulle geregtig hieronder sal 'n kwytskelding nie daarvan uitmaak oefen en sal nie veroorsaak dat 'n vermindering van die verpligtinge ingevolge hierdie of enige ander ooreenkoms. Geen afstanddoening van enige van die bepalings van hierdie of enige ander ooreenkoms van krag wees tensy dit uitdruklik so te wees en deur beide partye onderteken. Kennisgewing van Verandering Die Maatskappy behou die reg voor om hierdie voorwaardes van tyd tot tyd verander soos dit goeddink Jou volgehoue ​​gebruik van die webwerf sal u aanvaarding van enige aanpassing aan hierdie terme aan te dui. Indien daar enige veranderinge aan ons privaatheidsbeleid, sal ons bekend maak dat hierdie veranderinge is gemaak op ons tuisblad en op ander belangrike bladsye op ons webwerf. Indien daar enige veranderings in die manier waarop ons gebruik ons ​​webwerf kliënte persoonlike inligting, kennisgewing per e-pos of per pos gemaak sal word aan diegene wat geraak word deur hierdie verandering. Enige veranderinge aan ons privaatheidsbeleid sal geplaas word op ons webwerf 30 dae voor hierdie veranderinge plaasvind. Jy word dus aangeraai om weer te lees hierdie stelling op 'n gereelde basis. Hierdie bepalings en voorwaardes vorm deel van die ooreenkoms tussen die kliënt en onsself. Jou ontsluiting van hierdie webwerf en / of onderneming van 'n bespreking of ooreenkoms dui op jou verstand instem tot en aanvaarding, van die Disclaimer Kennis en die volledige terme en voorwaardes hierin vervat. Jou statutêre Verbruikersregte is onaangeraak. Finansies magnate 2015 Alle regte voorbehou Reguleerders, FX Firmas Begin Emir verslag in Europa TodayEuropean Market Infrastruktuur Verordening (Emir) Die vermindering van risiko in die Europese mark Die Europese markte en Infrastruktuur Verordening (Emir) is 'n wet van die Europese Unie wat daarop gemik is om te verminder die risiko's te die finansiële stelsel deur afgeleide transaksies. Dit impak Europese en nie-Europese finansiële instellings en maatskappye. Oorsig Inleiding Die Europese markte en Infrastruktuur Verordening (Emir) is 'n wet van die Europese Unie wat daarop gemik is om te verminder die risiko's van die finansiële stelsel deur afgeleide transaksies in die volgende drie hoof maniere: verslag van afgeleide transaksies aan 'n gemagtigde handel bewaarplek skoonmaak afgeleides bedrywe 'n sekere drumpel en verligting van die risiko's wat verband hou met afgeleide transaksies deur, byvoorbeeld, die versoening van portefeuljes van tyd tot tyd en stem prosedures geskilbeslegting tussen deelnemers teenpartye Emir impak mark in die EER (Europese Ekonomiese Area) en deelnemers aan die mark buite die EER handel met 'n EER teenparty . Emir kan ook 'n ekstra-territoriale impak op handel tussen twee nie-EER teenpartye waar i) Beide teenpartye handel deur middel van takke geleë binne die EU of, ii) In ieder teenparty 'n kwalifiserende waarborg vir OTC afgeleide aktiwiteit van 'n EU-Finansiële teenparty (FC) dit is een van die grootste regulatoriese projekte wat onderneem word in Europa. Is jy geraak deur Emir As julle in afgeleide produkte met HSBC, insluitend opsies, vorentoe of swaps wat verband hou met (onder andere) buitelandse valuta, beskerming rentekoers, krediet, kommoditeite of aandele te betree, word jy 'n lsquocounterpartyrsquo om HSBC in hierdie transaksies. Emir van toepassing op transaksies tussen al teenpartye en die emir vereistes verskil, afhangende van die land waar u entiteit gevestig is. Met inagneming van die kompleksiteit van Emir regulasies en die verwikkeldheid rondom die buite-territoriale bereik van Emir, ons beveel julle sterk leiding van jou gewone regsadviseurs soek met betrekking tot jou verpligtinge onder Emir. Teenparty Klassifikasie Die aangaan van afgeleide transaksies identifiseer jy as 'n lsquocounterpartyrsquo. Emir stel twee stelle teenpartye: Finansiële teen partye (FC) sluit banke, beleggingsbestuurders, versekeringsmaatskappye of makelaars Nie-Finansiële teen partye (NFC) sluit in alle entiteite wat nie Finansiële teen partye wat Emir identifiseer twee sub-kategorieë van nie-finansiële teen partye (NFC ). Afhangende van die omvang van die afgeleides n teenparty in werking, ESMA (Europese Securities and Markte Owerheid) het 'n stel van die skoonmaak van drempels gedefinieer vir elke klas afgeleide en NFCs geklassifiseer relatief tot dié drempels. Belangrik: berekening is gebaseer op bruto veronderstelde waardes van posisies, uitgesluit kontant produkte, spot buitelandse valuta (FX) en dat lsquoobjectively is meetbaar as die vermindering van risiko's direk verband hou met die kommersiële aktiwiteit of tesourie finansiering aktiwiteit of dié van sy groep (lsquohedging derivativesrsquo). Die skoonmaak van drempels deur die klas: Krediet: EUR1billion Equity: EUR1 miljard Rentekoerse: EUR3 miljard buitelandse valuta: EUR3 miljard Commodities en ander: EUR3 miljard Die regulatoriese verpligtinge opgelê NFCs daardie vak is om Emir is anders, afhangende van die NFC sub-kategorisering. Jy word geklassifiseer as 'n lsquoNon-Finansiële teenparty bo die thresholdrsquo of NFC, wanneer jou rollende gemiddelde posisie meer as 30 werksdae oorskry die drumpel in enige nie-verskansingsinstrumente afgeleide klas. Jy moet ESMA en jou bevoegde owerheid onmiddellik in kennis stel. As 'n resultaat wat jy sal hê om te NFC regulasies van toepassing op al jou afgeleide kontrakte ongeag hul klas. Jy word geklassifiseer as 'n lsquoNon-Finansiële teenparty onder die thresholdrsquo of NFC-, so lank as jou rollende gemiddelde posisie meer as 30 werksdae doesnrsquot oorskry die drumpel in enige afgeleide klasse. Die ESMA webwerf bied vorms vir teenpartye aan die gesag wanneer hul klassifikasie veranderinge in kennis stel. ESMA kennisgewings moet teruggestuur word per e-pos aan EMIR-notificationsesma. europa. eu Met inagneming van die kompleksiteit van Emir regulasies en die kompleksiteit van interpretasie en insette in die berekening van die drempels, raai ons jou leiding van jou gewone regsadviseurs soek met betrekking tot jou verpligtinge ingevolge Emir. Emir kalender Verwys asseblief na die kalender hieronder as skatting gebaseer op huidige interpretasie van die emir implementering tydlyn. Emir Clearing Inleiding tot die Emir Clearing vereistes Onder die infrastruktuur Regulasie Europese markte (Emir), finansiële teenpartye en sekere nie-finansiële teenpartye met 'n groot afgeleides blootstelling moet afgeleides duidelik kontrakte onderhewig aan die skoonmaak verpligting wanneer verhandel Oor-die-toonbank (ODT) met ingang van die betrokke skoonmaak begin datum. Sommige teenpartye sal ook ambagte skoon te maak deur die betrokke begin datum wanneer hierdie ambagte uitgevoer is of novated na 'n sekere datum, maar voor die datum van inwerkingtreding van die skoonmaak verpligting 8211 sogenaamde 8220frontloading8221. Meer besonderhede oor elk van hierdie word hieronder uiteengesit. Belangrike inligting vir Nie-finansiële teen partye (NFCs) Die emir Clearing verpligting geld nie vir 8216Non-Finansiële teen partye wat onder die threshold8217 of 8216NFC-8216. 'N entiteit is 'n NFC - solank hul rollende gemiddelde posisie meer as 30 werksdae doesn8217t oorskry die Emir drempels in enige afgeleide klasse. Vir meer inligting oor teenpartye en die klassifikasie drempels soos gedefinieer deur Emir gaan na die HSBC Emir Oorsig bladsy. Emir skoonmaak vereistes Die front loading vereiste front loading is slegs van toepassing op transaksies uitgevoer deur Kategorie 1 en kategorie 2 finansiële teenpartye. Die front loading vereiste is die verpligting om in-omvang OTC afgeleide kontrakte uitgevoer of novated na 'n sekere datum, maar voor die datum van toepassing van die skoonmaak verpligting skoon te maak. Op die laaste, wanneer gedurende die front loading tydperk bilateraal uitgevoer, sodanige transaksies moet vir die skoonmaak van die betrokke skoonmaak verpligting begin op hede. In omvang Produkte moet Bykomende kenmerke teenwoordig is in orde wees vir 'n handelsmerk te wees onderhewig aan die skoonmaak verpligting. U word verwys na aanhangsel I van die betrokke RTS vir volledige besonderhede. Alle gelys as in-omvang produkte is afhanklik van elke spesifieke RTS en dus aan verandering onderhewig. Emir skoonmaak kategorieë Jy is 'n kategorie 1 teenparty wanneer jy 'n skoonmaak lid van ten minste een sentrale teenparty (CCP) wat gemagtig is of erken onder Emir om een ​​of meer klasse van afgeleide instrumente wat onderhewig is aan die RTS duidelik is, met dien verstande jou skoonmaak lidmaatskap kan jy een of meer van daardie klasse afgeleides skoon te maak. Jy is 'n kategorie 2 teenparty as jy: 'n Finansiële teenparty nie ingesluit in Kategorie 1 en deel uitmaak van 'n groep waarvan die totale einde van die maand gemiddelde veronderstelde bedrag van onverrekende afgeleides is bo 8 miljard euro vir die tydperk 3 maande bestaan ​​tussen 1 Januarie 2016 en 31 Maart 2016 of 'n Alternatiewe Investment Fund (AIF) wat 'n NFC, nie ingesluit in Kategorie 1 en deel uitmaak van 'n groep waarvan die totale einde van die maand gemiddelde veronderstelde bedrag van onverrekende afgeleides is bo 8 miljard euro vir die tydperk 3 maande bestaan tussen 1 Januarie 2016 en 31 Maart 2016 jy is 'n kategorie 3 teenparty as jy: 'n Finansiële teenparty nie ingesluit in kategorie 1 of 2 of 'n Alternatiewe Investment Fund (AIF) wat 'n NFC, nie ingesluit in kategorie 1 of 2. jy is 'n kategorie 4 teenparty wanneer jy 'n nie-finansiële teenparty bo die Emir Clearing Drempel nie ingesluit in kategorie 1, 2 of 3. Hoe om jou Emir skoonmaak kategorie HSBC Bank plc openbaar versoek alle kliënte om hul skoonmaak kategorie bevestig deur een van die twee opsies wat hieronder uiteengesit word. Opsie 1: ISDA ISDA te wysig is 'n gesamentlike diens wat deur Markit en die Internasionale swaps en Derivatives Association, Inc. Met ISDA goed, ruil handelaars en kliënte kan hul handelsondernemings verskeie ISDA meester ooreenkomste klassifiseer sowel as wysig en te deel met behulp van 'n enkele aanlyn hulpmiddel. Dit help om te verseker kliënte is in ooreenstemming met 'n nuwe vereistes met betrekking tot Emir. Besoek gerus Markits toegewyde webblad vir toegang tot en teken op ISDA wysig. As jy reeds voltooi het ISDA Wysig met betrekking tot die titel VII van die Dodd Frank Wet sal jy nog steeds nodig wees om te registreer vir Emir Clearing. Alhoewel daar soortgelyke verpligtinge ingevolge Titel VII van die Dodd Frank Wet en Emir skoonmaak, hulle aparte regulerende regimes wat aparte dokumentasie. Opsie 2: ISDA Kategorisering Brief Klik asseblief hier om die ISDA Kategorisering Brief aflaai en stuur dit terug aan die volgende e-posadres: regulatory. business. support. europehsbc. Jy kan ISDA leiding notas hier vind. Let asseblief op die volgende HSBC entiteite kategorieë vir die doel van die skoonmaak in-omvang rentekoersruiltransaksies onder Emir: HSBC Bank plc (LEI: MP6I5ZYZBEU3UXPYFY54) is 'n kategorie 1 teenparty. HSBC Bank VSA, Nasionale Vereniging (LEI: 1IE8VN30JCEQV1H4R804) is 'n kategorie 1 teenparty. Die Hongkong en Shanghai Banking Corporation Limited (LEI: 2HI3YI5320L3RW6NJ957) is 'n kategorie 1 teenparty. HSBC Frankryk S. A. (LEI: F0HUI1NY1AZMJMD8LP67) is 'n kategorie 1 teenparty. Trinkaus Burkhardt AG (LEI: JUNT405OW8OY5GN4DX16) is 'n kategorie 2 teenparty. Die skoonmaak van verpligtinge in die EU en buite die EU Wat is die Emir Clearing verpligting wanneer ten minste een teenparty in die EU Trades is gestig in kontrakte wat onderworpe aan die skoonmaak verpligting verklaar moet word skoongemaak wanneer hulle betrek Finansiële teen partye wat of nie-finansiële teen partye wat bo die drumpel (NFC) waar ten minste een teenparty is gevestig in die EU. Vir meer inligting oor teenpartye soos gedefinieer deur Emir gaan na die HSBC Emir Oorsig bladsy Wat is die Emir Clearing verpligting wanneer nie teenparty in die EU Trades is gestig in kontrakte wat onderworpe aan die skoonmaak verpligting verklaar moet word skoongemaak, selfs al is nie teenparty is in die EU, in die volgende gevalle: Twee nie-EU (derde land) entiteite wat onderhewig is aan die skoonmaak verpligting sou wees as hulle in die EU, waar hulle albei handel deur middel van EU takke Twee nie-EU tot stand gekom (derde land ) entiteite wat onderhewig is aan die skoonmaak verpligting sou wees as hulle in die EU, waar een van hulle het 'n kwalifiserende waarborg van 'n finansiële teenparty EU oor sy OTC afgeleide aktiwiteite tot stand gekom. Wat gebeur as jy is reeds onderhewig aan die skoonmaak reëls in die VSA Die emir skoonmaak vereistes aansienlik oorvleuel met die skoonmaak van die Verenigde State van Amerika Commodities en Futures Trading Commission onder Titel VII van die Dodd Frank Wet reëls. In die geval dat ons reeds duidelik sekere ambagte met jou in ooreenstemming met die reëls, sal ons voortgaan om nou saam te werk met jou in die komende maande te stem hoe om die ooreenkomste en verskille tussen die twee stelle reëls te akkommodeer. Vir meer inligting oor teenpartye soos gedefinieer deur Emir gaan na die HSBC Emir Oorsig bladsy Clearing rekening segregasie Waar HSBC Bank plc (HSBC) bied afgeleide skoonmaak dienste as 'n skoonmaak lid van 'n sentrale teenparty (CCP) wat gemagtig is of erken onder Emir, ons sal: Openbaar die vlakke van beskerming kliënt CCPS aanbod ten opsigte van elke tipe rekening, die gevolglike graad van segregasie wat verband hou met elke tipe rekening en die gepaardgaande koste. Gaan asseblief die HSBC Risiko-Openbaringsverklaring Document. Bied jou 'n keuse tussen alle kliënt segregasie en individuele kliënt segregasie, soos beskryf in die bogenoemde HSBC Risiko-Openbaringsverklaring Document. Verskaf asseblief jou keuse van rekening deur die voltooiing van die rekening Verkiesing Vorm en terugkeer dit aan emir. clearinghsbc. Afwesig en hangende julle verkiesing, sal ons voortgaan om jou bestaande rekening struktuur te gebruik of kies 'n omnibus rekening vir jou besigheid. Openbaar die koste en fooie HSBC koste vir sy afgeleide skoonmaak dienste, tesame met besonderhede van enige afslag en kortings beskikbaar ten opsigte van die koste en fooie en die omstandighede waarin sodanige mag aansoek doen. Hierdie webblad is die eiendom van en geskryf deur HSBC Bank plc (ldquoHSBCrdquo). HSBC gemagtig deur die Regulasie Owerheid Prudential (ldquoPRArdquo) en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (ldquoFCArdquo) en die omsigtige regulering Owerheid en is 'n lid van die HSBC-groep van maatskappye (ldquoHSBC Grouprdquo). Die koste voorsien is aanduidings voorsien net gerieflik verwysing en inligting doeleindes en is uitsluitlik bedoel vir die gebruik van die oorspronklike ontvanger. Alle versoeke vir koste aanduidings sal op 'n geval-tot-geval grondslag oorweeg word en jy moet bewus wees dat HSBC nie altyd in staat wees om bevestigend te reageer op elke sodanige versoek. Hierdie webblad is nie bedoel as 'n aanbod of uitnodiging van die aankoop of verkoop van enige instrument of diens verwys na hierin. Indien u transaksies aan in enige instrument of gebruik maak van enige diens, verwys asseblief na jou plaaslike verkope kontak by HSBC. Die koste voorsien nie verteenwoordig: (i) die werklike terme waarteen nuwe transaksies of die verskaffing van dienste in nou of in die toekoms of (ii) die werklike terme waarteen bestaande transaksies of lewering van dienste kan gelikwideer word of ontbondel kan ingeskryf word of (iii) die berekening of beraming van enige bedrag wat betaalbaar sou wees as gevolg van die aanwysing of voorkoms van: (a) 'n vroeë beëindiging Datum kragtens artikel 6 (e) van enige ISDA Meester ooreenkoms of enige ISDA rentekoers en Valuta-ooreenkoms of (B) 'n soortgelyke datum of gebeurtenis onder 'n ander meester ooreenkoms of meester ooreenkoms terme, insluitend Beursverhandelde termynkontrakte en opsies Voorwaardes Besigheid. Die koste aanduidings mag gewees het wat uit eie modelle wat gebaseer is op goed erken finansiële beginsels en redelike raming sowat relevante toekomstige marktoestande en mag sekere ander finansiële faktore soos verwag wins of verskansing, transaksionele en ander koste weerspieël. Koste aanduidings gebaseer op ander modelle of verskillende aannames kan verskillende resultate oplewer. Behalwe in die geval van bedrieglike wanvoorstelling, HSBC ontken uitdruklik enige verantwoordelikheid teenoor u of enige derde party vir (i) die akkuraatheid van die modelle of ramings wat gebruik is in die afleiding van die aanduidings, (ii) enige foute of weglatings in die rekenaar of die verspreiding van die koste aanduidings , (iii) enige gebruike waaraan die koste aanduidings is sit en (iv) enige verlies of skade wat voortspruit uit die voorsiening of gebruik van hierdie inligting (insluitend, sonder beperking, direkte of indirekte, toevallige of gevolglike skade, verlies aan wins of ander verliese). Geen deel hiervan mag gereproduseer, versprei of gepubliseer deur u vir enige doel, sonder die vooraf skriftelike toestemming van HSBC Bank plc. Hierdie webblad is 'n ldquofinancial promotionrdquo binne die bestek van reëls van die FCA. Laaste opgedateer op: 20 Januarie 2016 IRS Clearing Vereistes vir alle FC relevante en NFC kliënte HSBC Bank plc versoek al FC en NFC kliënte om hul skoonmaak kategorie bevestig deur een van die twee opsies wat hieronder uiteengesit word. Opsie 1: ISDA ISDA te wysig is 'n gesamentlike diens wat deur Markit en die Internasionale swaps en Derivatives Association, Inc. Met ISDA goed, ruil handelaars en kliënte kan hul handelsondernemings verskeie ISDA meester ooreenkomste klassifiseer sowel as wysig en te deel met behulp van 'n enkele aanlyn hulpmiddel. Dit help om te verseker kliënte is in ooreenstemming met 'n nuwe vereistes met betrekking tot Emir. Besoek gerus Markits toegewyde webblad vir toegang tot en teken op ISDA wysig. As jy reeds voltooi het ISDA Wysig met betrekking tot die titel VII van die Dodd Frank Wet sal jy nog steeds nodig wees om te registreer vir Emir Clearing. Alhoewel daar soortgelyke verpligtinge ingevolge Titel VII van die Dodd Frank Wet en Emir skoonmaak, hulle aparte regulerende regimes wat aparte dokumentasie. Opsie 2: ISDA Kategorisering Brief Klik asseblief hier om die ISDA Kategorisering Brief aflaai en stuur dit terug aan die volgende e-posadres: regulatory. business. support. europehsbc. Jy kan ISDA leiding notas vind op die brief hier. Let asseblief op die volgende HSBC entiteite kategorieë vir die doel van die skoonmaak in-omvang rentekoersruiltransaksies onder Emir: HSBC Bank plc (LEI: MP6I5ZYZBEU3UXPYFY54) is 'n kategorie 1 teenparty. HSBC Bank VSA, Nasionale Vereniging (LEI: 1IE8VN30JCEQV1H4R804) is 'n kategorie 1 teenparty. Die Hongkong en Shanghai Banking Corporation Limited (LEI: 2HI3YI5320L3RW6NJ957) is 'n kategorie 1 teenparty. HSBC Frankryk S. A. (LEI: F0HUI1NY1AZMJMD8LP67) is 'n kategorie 1 teenparty. Trinkaus amp Burkhardt AG (LEI: JUNT405OW8OY5GN4DX16) is 'n kategorie 2 teenparty. Vereistes relevant is vir Kategorie 1 teenpartye Jy is 'n kategorie 1 teenparty wanneer jy 'n skoonmaak lid van ten minste een sentrale teenparty (CCP) wat gemagtig is of erken onder Emir om een ​​of meer klasse van afgeleide instrumente wat onderhewig is aan die RTS is duidelik, met dien verstande is die skoonmaak lidmaatskap kan die teenparty om een ​​of meer van daardie klasse afgeleides skoon te maak. Openbaar jou Emir Clearing Kategorie. Let openbaar jou Emir skoonmaak kategorie sodra jy dit bepaal. Belangrik: Aangesien 21 Februarie 2016, HSBC Bank plc vereis dat alle in omvang rentekoers afgeleide transaksies met kategorie 1 teenpartye word skoongemaak. Sedert Emir Clearing reëls tydens die front loading tydperk vrywillige skoonmaak toelaat, HSBC beleid is om bilaterale handel van produkte onderhewig aan die skoonmaak verpligting met Kategorie 1 teenpartye van die begin van die front loading tydperk stop. Vereistes relevant tot Kategorie 2 teenpartye Jy is 'n kategorie 2 teenparty as jy: 'n Finansiële teenparty nie ingesluit in Kategorie 1 en deel uitmaak van 'n groep waarvan die totale einde van die maand gemiddelde veronderstelde bedrag van onverrekende afgeleides is bo 8 miljard euro vir die 3 maande tydperk bestaan ​​het tussen 1 Januarie 2016 en 31 Maart 2016 of 'n Alternatiewe Investment Fund (AIF) wat 'n NFC, nie ingesluit in Kategorie 1 en deel uitmaak van 'n groep waarvan die totale einde van die maand gemiddelde veronderstelde bedrag van onverrekende afgeleides is bo 8 miljard euro vir die tydperk 3 maande bestaan ​​tussen 1 Januarie 2016 en 31 Maart 2016 Kategorie 2 teenpartye (sonder direkte toegang skoonmaak) die front loading vereiste front loading is slegs van toepassing op transaksies uitgevoer deur Kategorie 1 en kategorie 2 finansiële teenpartye. Die front loading vereiste is die verpligting om in-omvang OTC afgeleide kontrakte uitgevoer of novated na 'n sekere datum, maar voor die datum van toepassing van die skoonmaak verpligting skoon te maak. Op die laaste, wanneer gedurende die front loading tydperk bilateraal uitgevoer, sodanige transaksies moet vir die skoonmaak van die betrokke skoonmaak verpligting begin op hede. HSBC sal bilaterale uitvoering van transaksies onderhewig aan die front loading vereistes voorsien kliënte uit te voer 'n ISDA Bykomende Beëindiging Event ondersteun (ATE) ooreenkoms. 1. openbaar jou Emir Clearing Kategorie. Let openbaar jou Emir skoonmaak kategorie sodra jy dit bepaal. 2. Gaan terug jou ISDA Bykomende Beëindiging Event (ATE) ooreenkoms. Asseblief voer en terugkeer jou ATE kort ná die einde van die euro 8 miljard drumpel berekening tydperk (31 Maart 2016) of voor die datum waarop moontlik om die volgende e-posadres: regulatory. business. support. europehsbc. Sluit asseblief bewys van die ondertekening van gesag in jou antwoord. As jy nie hierdie dokument van ons geleer het, kontak ons ​​asseblief by regulatory. business. support. europehsbc. Die ATE word vereis indien u entiteit is 'n Finansiële teenparty en het nie 'n oopte reëling in plek teen die tyd dat die skoonmaak verpligting in werking tree. Indien dit gebeur, enige ambagte wat onderhewig is aan die front loading verpligting is (word en dus benodig word vir die skoonmaak voorgelê moet word) sal moet word opgeskeur, maw beëindig kort voor die datum waarop die skoonmaak verpligting in werking tree. Die ATE stelle uit die basis waarop enige sodanige beëindiging sou geskied. In die afwesigheid van 'n uitgevoer ATE met HSBC, kan ons bilaterale handel van rentekoerse afgeleide produkte onderhewig aan die Emir skoonmaak verpligting met jou onderneming te stop vanaf 21 Mei 2016. Let asseblief voer en terugkeer jou CDEA deur PDF kort ná die einde van die euro 8 miljard tydperk drumpel berekening (31 Maart 2016) of voor die datum waarop moontlik om die volgende e-posadres: regulatory. business. support. europehsbc. Sluit asseblief bewyse van noem ondertekening gesag in jou antwoord. As jy nie hierdie dokument van ons geleer het, kontak ons ​​asseblief by regulatory. business. support. europehsbc. Die ISDA / FIA Europa skoongemaak Afgeleides uitvoering ooreenkoms (CDEA) beheer die proses om die indiening van oor-die-toonbank afgeleide transaksies vir die skoonmaak en die opsies wat beskikbaar is om die partye in die geval dat 'n transaksie in gebreke bly om skoon te maak. Waar die partye is nie in staat om 'n transaksie te vee hulle kan saamstem om dit te aanvaar as 'n bilaterale handel of te beëindig nie. HSBC Bank plc vereis dat alle teenpartye wat van voorneme is om handel te dryf in omvang rentekoers afgeleide transaksies aan wat die emir Clearing verpligting geld, in die CDEA ooreenkoms voor hulle skoonmaak verpligting begin datum te gaan. In die afwesigheid van 'n uitgevoer CDEA met HSBC, kan ons die handel rentekoerse afgeleide produkte onderhewig aan die Emir skoonmaak verpligting met jou onderneming van 21 stop Desember 2016 Kategorie 2 teenpartye met indirekte toegang skoonmaak Sedert Emir Clearing reëls tydens die front loading tydperk vrywillige skoonmaak toelaat , HSBC beleid is om bilaterale handel van produkte onderhewig aan die skoonmaak verpligting met Kategorie 2 teen partye by die skoonmaak toegang vanaf die begin van die front loading tydperk stop. Van 21 Mei 2016, sal HSBC Bank plc al nodig in omvang rentekoers afgeleide transaksies met kategorie 2 teenpartye met indirekte toegang skoonmaak word skoongemaak. Kontak ons ​​asseblief voor 21 Mei 2016 by regulatory. business. support. europehsbc. indien u bilaterale handel van clearable ambagte voortgaan totdat die begin datum van die skoonmaak verpligting (21 Desember 2016). 1. openbaar jou Emir Clearing Kategorie. Let openbaar jou Emir skoonmaak kategorie sodra jy dit bepaal. 2. Voer en terug jou CDEA. Asseblief voer en terugkeer jou CDEA deur PDF kort ná die einde van die euro 8 miljard drumpel berekening tydperk (31 Maart 2016) of voor die datum waarop moontlik om die volgende e-posadres: regulatory. business. support. europehsbc. Sluit asseblief bewys van die ondertekening van gesag in jou antwoord. As jy nie hierdie dokument van ons geleer het, kontak ons ​​asseblief by regulatory. business. support. europehsbc. HSBC Bank plc vereis dat alle teenpartye wat van voorneme is om handel te dryf in omvang rentekoers afgeleide transaksies aan wat die emir Clearing verpligting geld, in die CDEA ooreenkoms voor hulle skoonmaak verpligting begin datum te gaan. Die ISDA / FIA Europa skoongemaak Afgeleides uitvoering ooreenkoms (CDEA) beheer die proses om die indiening van oor-die-toonbank afgeleide transaksies vir die skoonmaak en die opsies wat beskikbaar is om die partye in die geval dat 'n transaksie in gebreke bly om skoon te maak. Waar die partye is nie in staat om 'n transaksie te vee hulle kan saamstem om dit te aanvaar as 'n bilaterale handel of te beëindig nie. In die afwesigheid van 'n uitgevoer CDEA met HSBC, kan ons ophou handel rentekoerse afgeleide produkte onderhewig aan die Emir skoonmaak verpligting met jou onderneming 21 Mei 2016. Vereistes relevant is vir kategorie 3 teenpartye Jy is 'n kategorie 3 teenparty as jy: 'n Finansiële teenparty nie ingesluit in kategorie 1 of 2 of 'n Alternatiewe Investment Fund (AIF) wat 'n NFC, nie ingesluit in kategorie 1 of 2. openbaar jou Emir Clearing kategorie asseblief openbaar jou Emir skoonmaak kategorie kort ná die einde van die drumpel berekening tydperk euro 8 miljard (31 Maart 2016) of voor hierdie datum wanneer moontlik.


No comments:

Post a Comment